Skip to main content

Tere tulemast!

 Mina olen Mai-Liis,

Olen käesolevast aastast  Tallinna Ülikooli Alushariduse pedagoogika magistrant ja kolme armsa tütre ema, lapsed on vanuses 8, 5 ja 1, seega hetkel olen lapsehoolduspuhkusel.

Keskkooli lõpus valisin kõrghariduse suunaks alushariduse pedagoogika, kuna soovisin juba väikese tüdrukuna hakata lasteaia õpetajaks. Olles lõputunnistuse kätte saanud, suundusingi Tallinna Kullatera lasteaeda tööle. Kokku olin seal õpetajana mõned aastad ja kasvasin ka ise koos kahe erineva Liblikate rühmaga, kuniks elu tõi mind elama Kiili valda. 

Peale teise lapse lasteaiaealiseks saamist suundusin tööle hoopis kooli. Esialgu olin koduõpetaja ühele armsale tütarlapsele Kiili Gümnaasiumi õpetajate koosseisus ning peagi - jaanuari kuus võtsin vastu töö Järveküla koolis, esialgu oli mul pool aastat väikeklassis vaid üks HEV õpilane, hiljem liitus klassiga ka teine. Mõlemad õpilased olid lihtsustatud õppekaval. 

Ka see teekond sai läbi aastal 2023, mil sündis minu kolmas tütar.  Peagi hakkasid mõtted liikuma edasise karjääri teekonna peale ning vahepeal ka kandideerisin lasteaeda õppealajuhataja ametikohale. Valituks osutus sel korral antud alal pädevam ja haritum kandidaat, mis ajendas mind astuma magistrisse Tallinna Ülikooli. Sellekohane plaan muidugi vaikselt tuksus kuklas juba aastakese varem. 

Ootan põnevusega uusi huvitavaid teadmisi ja kogemusi! 






Comments

Popular posts from this blog

Õppetegevus "Punamütsike metsateel"

  ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE KAVA   Teema/temaatika: Punamütsike metsateel Laste vanus:  4-5   Tunnetus- ja õpioskused ·       Laps osaleb ühistegevuses ning teeb koostööd teiste lastega  ·       Laps tegutseb sihipäraselt, keskendub huvipakkuvale tegevusele mõnikümmend minutit .       Laps Suhtub tegevustesse positiivselt – tahab uurida, avastada ja katsetada;    Sotsiaalsed ja enesekohased oskused ·    Laps osaleb lühiajaliselt ühistegevuses eakaaslastega, ·    Laps oskab teistega arvestada ja teha koostööd    Mänguoskused ·      Laps tunneb mängust rõõmu ning on suuteline mängule keskenduma;  ·     Laps järgib mängudes ja tegevustes reegleid, eriti nende täitmist teiste poolt, oskab reegleid teistele selgitada   Mina ja keskkond ·    Laps märkab, kuulab ja tunneb ära erinevaid loodushääli (linnu- ja loomahääled, helid ümbritsevast k...

Nutiseadmed õppeprotsessid - GPS kunst

 Tegin oma GPS - kunsti Strava keskkonnas.  Antud tegevuseks kaasasin oma 8-aastase ja 5-aastase lapse.  Tegevuses lähtusin Mina ja Keskkond õppevaldkonnast, mille lõimisime matemaatikaga.  Mina ja keskkond vadlkonna eesmärgid:  *Laps tunneb oma kodulähedast piirkonda.  * Laps kirjeldab kodukoha loodust.  * Laps kirjeldab võimalikke ohte kodus, veekogul, liikluses jm; * Laps teab, kuidas jalakäijana ohutult liigelda ning jalgrattaga lasteaia õuealal sõita. Matemaatika eesmärgid: *Laps teab numbrit 8 Esmalt avasin oma telefonis kodukoha - Lähtse küla kaardi.  Vaatasime teid ja tänavaid, arutlesime, mis kujundeid näeme. Enim hakkas lastele silma teekond, mis meenutas number 8 kuju.  Seega seadsime telefon käes ja kelgud kaasas õue GPS kunsti tegema. Lapsed hoidsid kordamööda telefoni ja arutlesid omavahel, millal ja kuhu pöörata.  Enne teele asumist rääkisime läbi liiklus-ohutuse ja ka teel pöörasime tähelepanu ohutusele, autodele, libedal...

Classroomscreeni

Katsetasin Classroomscreen võimalusi Mulle meeldib erinevate taust ade valimise võimalus, samas tundub, et osad taustad ei ole hea pildi kvaliteediga. Lasteaias või ka koolis töötades tundub väga super vahend, classroomiscreenis olev sound level, eriti lärmaka rühma puhul. Hea soodne (tasuta) võimalus rühma müravabaks muutmiseks,  samuti kasutaksin edaspidises töös nii küsimustik u loomise võimalust kui ka nimede juhuslikku valikut .  Mulle väga meeldib ka piltide lisamise võimalus õppetegevuste visualiseerimiseks. Lisaks ka video lisamise võimalus. Hea, kui ei pea mitu erinevat "tabi" lahti olema, vaid kõik ühel erkaanil.  Pilte ja videoid lisades, pean lähtuma BIK kriteeriumitest - eriti tähelepanelik pean olema linkidega ja nende toimimise üles kontrollima -  Tagamaks, et lapse ohutus on prioriteet  Veendumaks, et sisu ei ole alaealistele kahjulik: see ei sisalda solvavat materjali ega muid kahjulikke elemente (nt pornograafia, rassistlik/vägivaldne/solvav...