Skip to main content

MyStorybook

Meie grupi Mystorybook keskkonna e-raamat "Sõbralik siga" 










Reflektsioon:

          

MyStorybook leht tundus lihtne ja loogiline, probleemiks avaldus minu jaoks vaid  osade piltide lisamisel, kui soovisin valida pilte enda kogust. Enamus piltidel süsteem arvas, et pildi suurus ei ole lubatud mahus või on vales formaadis. Seega kui edaspidi soovin teha raamatut enda materjaliga, siis pean kõik pildid eraldi detailselt üle vaatama, kas nad on nõutud tingimustega. 

Lisaks, olles ise üsna kärsitu inimene, oli minu jaoks pisut tüütu antud keskkonna aeglane toimimine, algselt juhtus ka seda, et pilte lisades, sattus ühte pilti mitmeid kordi üksteise peale. 

Grupitööna oli raamatut minu meelest väga lihtne teha. Grupp oli koostöine ja igaüks soovis panustada ühistöösse. Otsustasime kirjutada raamatu luulevormis ning kogu tegevus oli lõbus ja loominguline, sõnasõtta keegi ei sattunud. Meie grupis lisas teksti ja pilti üks ja sama inimene, teisiti oleks võinud teha nii, et igaüks saab vähemalt ühel lehel anda enda panuse ja proovida läbi ka grupisiseselt ühistööna antud keskkonna kasutamist. 

Lõpptulemusega jäime väga rahule ja hea meelega kasutaksime seda juba valminud tööd ka oma tulevases töös - näiteks sõbrapäeva nädala raames. 

Isiklikult meeldiks mulle, kui keskkond pakuks võimalust ka liikuvateks piltideks ja oleks mitmekesisem, pigem ma ei näe, et  tulevikus oma töös kindlasti kasutusele võtaksin antud veebikeskkonna vaid pigem kasutaksin näitlikustamisel teisi lehti.


Comments

Popular posts from this blog

KAHOOT MÄNG

  Tegin Kahoot keskkonnas 6-7 aastastele lastele sügise teemalise mängu.  Mäng asub  siin . Mängu luues lähtusin nii Keel ja kõne, kui Mina ja keskkond valdkondade eeldatavatest õppetulemustest (märgitud paksus kirjas).  Kahoot on ette nähtud viimasele lasteaiarühmale või esimese klassi lastele, sest vajab iseseisvaks lahendamiseks üsna head lugemisoskust. Seetõttu pigem panustaksin rühmatööle, kus rühmas ka lapsi, kes oskavad hästi lugeda.  Moodustaksin näiteks 3-4 liikmelised rühmad, et lahendada Kahooti.    (4) Õppe- ja kasvatustegevuse tulemusel 6–7aastane laps:    1)   tuleb toime nii eakaaslaste kui ka täiskasvanutega suhtlemisel; arvestab kaassuhtleja ja suhtlemise paigaga;    2)   saab aru kuuldu sisust ja suudab sellele sobivalt reageerida;    3)   suudab oma mõtteid suulises kõnes edasi anda;    4)   jutustab pildi, kuuldud teksti või oma kogemuse alusel, annab edasi põhisisu ja olulised detailid, vahendab ka oma tundeid;    5)   kasutab kõnes aktiivselt liitlauseid;    6)  

Kodutöö puudujatele - Digitehnoloogia võimalused lapse arengu hindamisel

  miks on lapse arengu hindamine vajalik? mõista lapse individuaalseid omadusi,  tuvastada võimalikke erivajadusi,  toetada enesehinnangu kujunemist,  suunata õppe- ja kasvatustegevust koostöös lapsevanematega.  (Häidkind, 2012) DIGITEHNOLOOGIA KASUTAMINE LASTEAIAS Tehnoloogia on muutunud tänapäeva laste igapäevaelu lahutamatuks osaks (Kollom et al, 2022). KELA RÕK (2008) rõhutab digitehnoloogia vajalikkust laste õppeprotsessis. Õppekava käsitleb õppimist kui elukestvat protsessi, mis mõjutab laste teadmisi, hoiakuid ja oskusi. Lisaks seostatakse tehiskeskkonna ja digikeskkonna mõju laste igapäevaeluga, tunnistades, et digitaalkeskkond on oluline osa nende kasvukeskkonnast. Kutsestandard Õpetaja, tase 6 (2023) rõhutab, et õpetaja peaks olema teadlik digivahendite võimalustest ja nende kasutamise riskidest ning oskama neid tõhusalt kasutada. Digivahendeid kasutatakse mitmel eesmärgil, sealhulgas õppija toetamiseks, õpetamiseks, koostööks ja enda professionaalseks arenguks.  Hindamis

Tere tulemast!

 Mina olen Mai-Liis, Olen käesolevast aastast  Tallinna Ülikooli Alushariduse pedagoogika magistrant ja kolme armsa tütre ema, lapsed on vanuses 8, 5 ja 1, seega hetkel olen lapsehoolduspuhkusel. Keskkooli lõpus valisin kõrghariduse suunaks alushariduse pedagoogika, kuna soovisin juba väikese tüdrukuna hakata lasteaia õpetajaks. Olles lõputunnistuse kätte saanud, suundusingi Tallinna Kullatera lasteaeda tööle. Kokku olin seal õpetajana mõned aastad ja kasvasin ka ise koos kahe erineva Liblikate rühmaga, kuniks elu tõi mind elama Kiili valda.  Peale teise lapse lasteaiaealiseks saamist suundusin tööle hoopis kooli. Esialgu olin koduõpetaja ühele armsale tütarlapsele Kiili Gümnaasiumi õpetajate koosseisus ning peagi - jaanuari kuus võtsin vastu töö Järveküla koolis, esialgu oli mul pool aastat väikeklassis vaid üks HEV õpilane, hiljem liitus klassiga ka teine. Mõlemad õpilased olid lihtsustatud õppekaval.  Ka see teekond sai läbi aastal 2023, mil sündis minu kolmas tütar.  Peagi hakkasid